Stichting Rumi

Onze sociaal maatschappelijke activiteiten

Netwerkbijeenkomst

Op donderdag 12 december 2019 was het zover Stichting Rumi opende om 12:00 haar deuren voor een netwerkbijeenkomst voor vluchtelingen, het bedrijfsleven, maatschappelijke organisaties en inwoners van Den Haag. Een dag die stond in het licht van Samenwerking en Verbinding met als doel om op en laagdrempelige wijze kennis met elkaar te maken en elkaars manieren en gewoonten beter te begrijpen ter bevordering van de sociale cohesie en samenhang in de Haagse samenleving.

Internationale Vrouwendag

Op Dinsdag 12 maart 2019 heeft stichting Rumi weer een mooi inspirerend evenement georganiseerd om internationale vrouwendag te vieren en het thema de aandacht te geven die deze verdiend. Een dag die gevierd moet blijven worden omdat vandaag de dag nog steeds wereldwijd nog genoeg ongelijkheid bestaat tussen mannen en vrouwen zelfs binnen onze eigen Nederlandse maatschappij.

KinderArmoede

Internationale Vrouwendag 2020

Op 10 maart 2019 was het Internationale Vrouwendag, een dag die de emancipatie, participatie, en kracht van vrouwen viert. Stichting Rumi is trots op haar werk binnen haar inmiddels bekende thema’s, en wil dit verder bevorderen met het project ‘10 Maart Festival’.