Vrijwilliger worden - Stichting Rumi
page-template-default,page,page-id-15723,page-child,parent-pageid-15604,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Vrijwilliger worden

Stichting Rumi kan niet zonder vrijwilligers. Zij zijn van onschatbare waarde voor de kwaliteit van bestaan van onze cliënten. Vrijwilligers verrichten bij Rumi de meest uiteenlopende taken. Zij maken extra aandacht en activiteiten mogelijk en dragen eraan bij dat cliënten meer mee kunnen doen in de maatschappij. Iedereen kan vrijwilliger worden: man, vrouw, jong, oud en ongeacht opleiding of ervaring met de doelgroep. Wat belangrijk is, zijn passie, betrokkenheid en inzet. Iets voor jou? Kijk naar onze vacatures.

Meld je aan als vrijwilliger

© 2018 Stichting Rumi | Alle rechten voorbehouden

Stichting Rumi heeft uit handen van PEP Den Haag het Haags Keurmerk voor Vrijwilligersorganisaties ontvangen. Hierdoor kunnen vrijwilligers er nu (nog meer dan voorheen) zeker van zijn dat er bij Stichting Rumi goed voor hen gezorgd wordtStichting Rumi  mag het keurmerk ‘ het Haags Keurmerk voor Vrijwilligersorganisaties dragen, een kwaliteitsonderscheiding voor goed vrijwilligersbeleid.

© 2018 Stichting Rumi | Alle rechten voorbehouden