Vrijwilliger worden

Durf jij de uitdaging aan?

Werken in de sociaal maatschappelijke sector

Wij zijn een erkend leerbedrijf

Wij zijn een erkend leerbedrijf geworden! En dat is natuurlijk iets waar we natuurlijk super trots op zijn! Het SBB is in 2019 bij ons langs geweest om te kijken of wij aan de eisen voldoen om zo de kwaliteit van de opleidingen te beschermen. Dit was voor ons niet voor niks want deze dag zijn wij een erkend stagebedrijf geworden. Wij vinden het belangrijk om kennis door te geven en een nieuwe generatie klaar te maken voor dit fantastische werk. Met deze erkenning willen wij studenten de mogelijkheid geven om in onze stichting kennis en ervaring op te doen.

Vrijwilliger worden bij stichting Rumi

Stichting Rumi kan niet zonder vrijwilligers. Zij zijn van onschatbare waarde voor de kwaliteit van bestaan van onze cliënten. Vrijwilligers verrichten bij Rumi de meest uiteenlopende taken. Zij maken extra aandacht en activiteiten mogelijk en dragen eraan bij dat cliënten meer mee kunnen doen in de maatschappij. Iedereen kan vrijwilliger worden: man, vrouw, jong, oud en ongeacht opleiding of ervaring met de doelgroep. Wat belangrijk is, zijn passie, betrokkenheid en inzet. Iets voor jou? Kijk naar onze vacatures.

Keurmerk vrijwilligers organisaties

Stichting Rumi heeft uit handen van PEP Den Haag het Haags Keurmerk voor Vrijwilligersorganisaties ontvangen. Hierdoor kunnen vrijwilligers er nu (nog meer dan voorheen) zeker van zijn dat er bij Stichting Rumi goed voor hen gezorgd wordt. Stichting Rumi mag het keurmerk ‘ het Haags Keurmerk voor Vrijwilligersorganisaties ‘ dragen, een kwaliteitsonderscheiding voor goed vrijwilligersbeleid.