Werken bij ons - Stichting Rumi
page-template-default,page,page-id-15721,page-child,parent-pageid-15604,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Werken bij ons

Werken bij stichting Rumi is samenwerken. Met collega’s vrijwilligers, en vooral ook met collega’s van andere samenwerkingsinstanties. Werken in multidisciplinaire teams is heel gebruikelijk binnen de stichting, De sfeer is informeel, maar niet vrijblijvend. Besef dat de verwachtingen hoog zijn. Van iedere medewerker wordt een bijdrage verlangd in termen van creativiteit en resultaatgerichtheid.

Wat maakt het werk de moeite waard:

Een nieuwe en groeiende organisatie met werk voor enthousiaste vrijwilligers die zich belangeloos willen inzetten om vluchtelingen en migranten zich beter thuis laten voelen in Nederland en optimaal kunnen participeren. Je maakt deel uit van een team dat trots op elkaar kan zijn en je kunt met een paar uurtjes werk bijdragen aan de tevredenheid en een beter leven van vluchtelingen in Den Haag.

Wat heeft stichting Rumi te bieden:

• Een verrijking van je kennis en werkervaring;
  • Een veelzijdige en boeiende vrijwilligersbaan, die veel voldoening geeft;
  • Uitbreiden van je netwerk;
  • Een gezellig en inspirerend contact met een gezellig team van vrijwilligers;
  • En vooral bijzonder werk waarbij je vluchtelingen helpt.