Samenwerking - Stichting Rumi
page-template-default,page,page-id-15747,page-child,parent-pageid-15699,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Samenwerking

Wij zoeken samenwerking met zowel maatschappelijke instanties als bedrijven. Met de goede samenwerking kunnen we veel aan elkaar hebben. Voor het bedrijfsleven biedt de samenwerking met stichting Rumi meer voordelen zoals mogelijkheden tot teambuilding, persoonlijke ontwikkeling, loyaliteit en motivatie. Het biedt de werknemers iets om trots op te zijn! Dit heeft weer een positieve uitwerking op het publiek, klanten en potentiële werknemers.

Interesse in samenwerking?

Neem contact op met ons.

De samenwerking biedt eveneens mogelijkheden om de publiciteit op te zoeken. De stichting wil ook bedrijven bij elkaar brengen om de organisatie en sponsoring van maatschappelijke projecten en activiteiten voor de doelgroep vluchtelingen en migranten in de regio Haaglanden te bevorderen en gebruik te maken van alle kennis en expertise die binnen organisaties aanwezig zijn.