Stichting Rumi | Inburgering

Inburgering

Jij wilt graag inburgeren en je wilt Nederlands leren?

Stichting Rumi helpt jou met een goede voorbereiding op het inburgeringsexamen

Gratis intakegesprek

Tijdens het intakegesprek bepalen we welke training het best bij u past. We horen meestal al snel wat uw taalniveau is en hoe wij u kunnen helpen. Bij ons kunt u ook een schriftelijke toets doen. Het intakegesprek en de uitslag van de toets bespreken we met jou. Als duidelijk is wat je nog moet leren, vertellen wij jou welke taaltraining bij jou past. Je komt dan in een groep met cursisten met ongeveer hetzelfde niveau.

Doe je mee? Geef je op

Opleidingsniveau: Analfabeet
Opleidingsniveau: Laag opgeleid
Opleidingsniveau: Middelbaar opgeleid
Opleidingsniveau: Hoog opgeleid

Jij bent belangrijk

Iedereen is anders en verdient individuele aandacht. Heb jij moeite met de uitspraak? Kun je nog niet goed schrijven? Vindt je het moeilijk om een goede zin te maken? Een docent van stichting Rumi ziet al snel of je extra hulp nodig hebt en geeft je deze ook.