Inburgering

Het is voor nieuwkomers in Nederland niet gemakkelijk om een plek te vinden in de maatschappij. Zonder de juiste begeleiding en ondersteuning kan het vele jaren duren voordat het leven in Nederland op de rit is. Samen met andere organisaties zorgen wij ervoor dat nieuwkomers op korte termijn de Nederlandse taal beheersen. En dat zij snel bij een Nederlandse werkgever aan het werk kunnen of kunnen starten met een vervolgopleiding. Wij bereiden nieuwkomers zo goed mogelijk voor op de Nederlandse arbeidsmarkt (door o.a. gerichte vakscholing), zodat zij met voldoende zelfverzekerdheid kunnen solliciteren en kansrijker zijn.

PROFESSIONEEL INBURGEREN

Bij ons leer je Nederlands van de beste docenten, met de beste leermiddelen en de beste opleidingsfaciliteiten. Er zijn meerdere startmomenten per jaar, zodat je altijd binnen 6 weken kunt beginnen!

WERK ZOEKEN EN SOLLICITEREN

Wij helpen je met het maken van een cv, het zoeken naar werk en vertellen hoe je naar een baan solliciteert. Ook verkennen we samen jouw wensen en maken we een realistisch toekomstplan.

7 ZEKERHEDEN

Professionele docenten, kleine vaste groepen, professioneel ingerichte klaslokalen, A0 t/m B1, B2 niveau mogelijk, meerdere startmomenten per jaar, minimaal 8 lesuren per week.

BEWEZEN KWALITEIT

Ieder jaar wordt de kwaliteit van onze school gecontroleerd door verschillende organisaties: Blik op Werk, Panteia. Stichting Rumi heeft een hoge kwaliteitsstandaard.

BEGELEIDING

Om je zo goed mogelijk te helpen bij het leren van de taal en de kennismaking met de Nederlandse maatschappij ondersteunen wij je wanneer je extra hulp nodig hebt.

HELDERE AFSPRAKEN

Voor de start van het traject worden alle afspraken mondeling doorgenomen. (indien nodig met behulp van een tolk)

Jij bent belangrijk

Iedereen is anders en verdient individuele aandacht. Heb jij moeite met de uitspraak? Kun je nog niet goed schrijven? Vind je het moeilijk om een goede zin te maken? Een docent van stichting Rumi ziet al snel of je extra hulp nodig hebt en geeft je deze ook.

Geef je gemakkelijk op via ons online formulier

Voor verdere informatie kun je contact opnemen via tel: 06 4201 6695 of per email: inburgering@stichtingrumi.nl