Counselor

Ter uitbreiding van onze organisatie zijn wij op zoek naar een counselor:

Als counselor ga jij aan de slag bij ons. Je gaat voornamelijk individuele sessies leiden, waarbij je jouw eigen levenservaring, vaardigheden en kennis inzet. Je komt in een team terecht van ervaringsdeskundige counselors en couches die nauw samenwerken binnen de organisatie.

Wat ga je doen:

• Je leidt de dagelijkse counseling (gesprektherapie) sessies voor de deelnemers, waarbij je ook jouw eigen levenservaring inzet;
  • Je leidt de groepssessies van de deelnemers;
  • Je bewaakt het positieve herstelproces van de deelnemer;
  • Je werkt samen in een multidisciplinair team van coaches en counselors;
  • Tijdens het multidisciplinair overleg deel jij jouw visie op de problematiek van de deelnemers;

Wie ben jij:

• Jij bent in het bezit van Counseling diploma of ben je bereid om het te halen;
  • Je begrijpt dat liefdevol confronteren keihard nodig is in het herstel van de deelnemers en durft dit dan ook in te zetten wanneer nodig;
  • Je voelt feilloos aan wanneer je eigen ervaringen dan wel liefdevolle confrontatie in dient te zetten;
  • Je hebt relevante werkervaring opgedaan;
  • Ervaring in het leiden van groepen en het hebben van een opleiding gericht op ‘coaching- en counseling’ zijn een pre.

Dit breng jij mee

• Jij bent flexibel, zelfstandig en secuur;
  • Jij beheerst de Nederlandse en eigen taal goed;
  • Jij hebt aantoonbare werkervaring;
  • Jij bent een native speaker of woonzaam (geweest) in het land van de doeltaal;

Vind jij het leuk om een paar uur in de week (vanaf 2 uur) ons project te ondersteunen en woon jij in de regio Den Haag? Meld je dan nu aan en reageer op deze vrijwillige functie.

Een Verklaring Omtrent Gedrag is een vereiste, deze is gratis en wij zorgen voor de aanvraag.

Wij bieden

• Een interessante werkomgeving bij een non-profit stichting
  • Een vrijwilligerscontract, reiskostenvergoeding, uitgebreide VGZ-gemeente verzekeringspakket
  • Vrijwilligers hebben recht op de jaarlijkse attenties, denk hierbij bijvoorbeeld aan een kerstpakket.
  • Tevens organiseren wij themabijeenkomsten en jaarlijks een leuke dag voor alle vrijwilligers.

Interesse?

Voor verdere informatie kun je contact opnemen via tel: 06 4201 6695, per email: vacature@stichtingrumi.nl of