Lifecoach

Functieomschrijving:

Ben jij lifecoach en wil jij graag mensen begeleiden bij hun persoonlijke ontwikkeling? Wil je onze doelgroep helpen met meer inzicht, tips en advies over werk, relaties met mensen en alles wat er verder nog in je leven speelt.

Tot je taken behoren onder meer:

Coachen en begeleiden van de deelnemers in lifecoaching:

• Zingeving of diepgang, en hoe deelnemer die vindt in zijn leven
  • Bevorderen van Persoonlijke ontwikkeling en zelfvertrouwen: waar liggen zijn kwaliteiten of talenten?
  • Bewustwording van zijn gedachten: hoe leer je van je eigen valkuilen of eerder gemaakte fouten?
  • Helpen dromen te realiseren
  • Balans vinden in hun leven en hoe je die vindt en houdt
  • Een richting in hun leven vinden die beter bij hen past
  • Als lifecoach kan je ook helpen om mensen wat meer  uit hun leven kunt halen.

Dit breng jij mee

• Jij bent flexibel, zelfstandig en secuur;
  • Jij beheerst de Nederlandse en eigen taal goed;
  • Jij hebt aantoonbare werkervaring;
  • Jij bent een native speaker of woonzaam (geweest) in het land van de doeltaal;

Vind jij het leuk om een paar uur in de week (vanaf 2 uur) ons project te ondersteunen en woon jij in de regio Den Haag? Meld je dan nu aan en reageer op deze vrijwillige functie.

Een Verklaring Omtrent Gedrag is een vereiste, deze is gratis en wij zorgen voor de aanvraag.

Wij bieden

• Een interessante werkomgeving bij een non-profit stichting
  • Een vrijwilligerscontract, reiskostenvergoeding, uitgebreide VGZ-gemeente verzekeringspakket
  • Vrijwilligers hebben recht op de jaarlijkse attenties, denk hierbij bijvoorbeeld aan een kerstpakket.
  • Tevens organiseren wij themabijeenkomsten en jaarlijks een leuke dag voor alle vrijwilligers.

Interesse?

Voor verdere informatie kun je contact opnemen via tel: 06 4201 6695, per email: vacature@stichtingrumi.nl of