Vrijwilligerscoördinator

Wil jij een bijdrage leveren aan de missie van Stichting Rumi en bezit jij vaardigheden op het gebied van leidinggeven? Lees dan snel verder!

Tot je taken behoren onder meer:

• Werving nieuwe vrijwilligers;
  • Aansturen team vrijwilligers;
  • Het verder ontwikkelen, vaststellen, uitvoeren en bijstellen van het vrijwilligersbeleid;
  • Onderhouden van contacten met externe partijen;
  • Ontwikkelen en organiseren van structurele leuke en leerzame bijeenkomsten voor de vrijwilligers.
  • Optimaliseren van de inzetbaarheid van vrijwilligers;
  • Coördineren en evalueren van de inzet en kwaliteit van vrijwilligers op het gebied van trainingen, activiteiten en educatieve programma’s.
  • Periodiek rapporteren aan het bestuur
  • Vaardigheden en kwaliteiten

Dit breng je mee:

• Je hebt een MBO/ HBO werk-denkniveau;
  • Ervaring met leidinggeven of wilt deze aanleren;
  • Flexibel, zelfstandig en pragmatisch;
  • Administratief goed onderlegd;
  • Je bent creatief en pro-actief;
  • Je kan goed plannen en organiseren;
  • Kennis van Microsoft Office vereist;

Dit breng jij mee

• Jij bent flexibel, zelfstandig en secuur;
  • Jij beheerst de Nederlandse en eigen taal goed;
  • Jij hebt aantoonbare werkervaring;
  • Jij bent een native speaker of woonzaam (geweest) in het land van de doeltaal;

Vind jij het leuk om een paar uur in de week (vanaf 2 uur) ons project te ondersteunen en woon jij in de regio Den Haag? Meld je dan nu aan en reageer op deze vrijwillige functie.

Een Verklaring Omtrent Gedrag is een vereiste, deze is gratis en wij zorgen voor de aanvraag.

Wij bieden

• Een interessante werkomgeving bij een non-profit stichting
  • Een vrijwilligerscontract, reiskostenvergoeding, uitgebreide VGZ-gemeente verzekeringspakket
  • Vrijwilligers hebben recht op de jaarlijkse attenties, denk hierbij bijvoorbeeld aan een kerstpakket.
  • Tevens organiseren wij themabijeenkomsten en jaarlijks een leuke dag voor alle vrijwilligers.

Interesse?

Voor verdere informatie kun je contact opnemen via tel: 06 4201 6695, per email: vacature@stichtingrumi.nl of